onsdag 21 mars 2012

Semester!

Jag har varit uppe ifjällls och njutit av ledighet rena semestern bara njuta av fjällen och allt i hembygden är verkligen avkopplande det finns inget ställe som Klimpfjäll!!

Var uppe hos Jenny och vi var mycket ute med hundarna och lät dom busa mycket vilket var väldigt bra för hundarna dom fick så mycket mer motion av att leka än att bara promenera!
Tog även ut Tjockisarna en vända! Förlåt Jenny och Laila men ni är nog medveten om att era hästar har lite hulll...
Tog bara en kort vända med dom eftersom dom inte gått på så länge så räckte det med en kort tur. Goldie gjorde ett glädje språng när jag fattade galoppen han gillade att få komma ut! Bamse är ju nording och har ju en helt annan kropps byggnad så han flåsade väldigt mycket men även han gillade att få komma ut lite!

På natten så hade jag två hundar i sängen varav Jennys hund Impa tyckte att man skulle ligga så nära som möjligt! Hon var tvungen att vakta på mig så jag inte ramlar ur sängen kanske? Det resulterade i att jag fick ligga diagonalt i sängen för att få plats...

Hjälpte även mamma att hämta och flytta in några möbler som hon fick och tog både en sparktur och skidtur med hunden! Kan ju säga att jag nu hittat till fårnäset kan inte minas att jag varit dit något förut....

Härligt var det i alla fall! Borta bra men HEMMA är bäst!!!
Tjockisarna!
En gammal bild men kanske lite mer smickrande än en aktuell bild skulle vara...

Hundarna i full fart

Provne och Impa!

Brottnings match!

Bus!

Jag vinner!

Paus måste ju beundra utsikten!

Lite mer lek!

Nu vinner jag!

Börjar bli trötta kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar